まっつーの株式投資日記

2001年生まれが僕がお金持ちになるまで

I was starting to study English Today!

Hello!

My name is Matu!!

I was starting to study English Today!

I can't English.

Maybe, My English level is elementary school student!

So, Can I sterted to study English together?

I contribute to study English achievement to this blog.

Please read it!!!!

 

 

こんにちは!

私の名前はまつです!

今日から英語の勉強を始めました!

私は英語ができません。

たぶん、私の英語レベルは小学生です。

だから、一緒に英語を勉強し始めませんか?

英語の勉強の成果を、このブログに投稿します。

ぜひ、読んでください!!!

 

happy-happy-365.hatenablog.com

happy-happy-365.hatenablog.com

happy-happy-365.hatenablog.com